Jak nakupovat

u design empathy

Jak nakupovat

1) Co když mi oblečení nebude sedět?

Zboží máte právo do 14 dnů od obdržení zásilky vrátit nenošené s cedulkou v původním obalu. To samé platí také u ostatních produktů. Nezapomeňte přiložit číslo objednávky a bankovní spojení, kam máme peníze zaslat. My vám peníze vrátíme také do 14 dnů od obdržení zásilky, zpravidla vracíme peníze ale hned, jakmile vrácený balíček dorazí.

Zboží pošlete doporučeně na adresu:

Leona Průchová

Osadní 26

Praha 7, 17000

Neposílejte zboží na dobírku, peníze vracíme vždy na účet.

 

2) Jak můžu zaplatit zboží?

Bankovním převodem

K ceně za zboží přičítáme poštovné ve výši 70Kč (zásilkovna) 110Kč (česká poša či DPD).
U objednávek nad 2.000Kč je poštovné zdarma.

Platba kartou – The Pay

Přes službu The Pay odešleš peníze rychle, bezpečně a bez nutnosti vypisování údajů k platbě. Když zvolíte platbu kartou, objednávka je hned uhrazená.

U objednávek nad 2.000Kč je poštovné zdarma.

Platbou přes Pay Pal

Platbou přes Pay Pal je objednávka také ihned zaplacená. K ceně za zboží přičítáme poštovné ve výši 70Kč (zásilkovna) 110Kč (česká poša či DPD).
U objednávek nad 2.000Kč je poštovné zdarma.

Dobírkou při doručení

K ceně za zboží přičítáme poštovné ve výši 90Kč (zásilkovna) 150Kč (česká poša či DPD).
U objednávek nad 2.000Kč je poštovné zdarma.

3) Kdy dostanu své zboží?

Objednávky posíláme ve všedních dnech do 2-4 dnů od přijetí platby. Většinou se ale snažíme posílat objednávky skoro každý den podle časových možností.

 

4) Jakou používáte přepravu?

Objednávky jsou odeslány prostřednictvím zásilkovny. Zásilkovna umožňuje posílání bez čekání a front na poště. Můžete si vybrat ze 3 možností, které Zásilkovna nabízí – Českou poštu, DPD nebo si nechat zaslat balíček na některé výdejní místo Zásilkovny blízko vašeho bydliště.

 

5) Posíláte i na Slovensko a do zahraničí?

Ano! Patby posíláte Eurový účet u FIO Banky a Obchodní podmínky, reklamační řád a výměna zboží jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR. Rozdíl je v ceně za poštovné.

 

 

6) Jak chráníte osobní údaje?

Bezpečnost vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o vás používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu dalšímu. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy vaše data související s nákupem na designempathy důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci Ochrana osobních údajů.

 

7) Jak zrušit objednávku?

Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že zboží nechcete, informujte nás prosím co nejdříve na info@designempathy.cz nebo tel. +420 776 561 829 s žádostí o zrušení objednávky. Uveďte také číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.

8) Jak zrušit už odeslanou objednávku?

Balíček už je na cestě k Vám, ale vy si rozmyslíte, že už jej nechcete v pořádku. Dejte nám vědět na email info@designempathy.cz. Peníze Vám vrátíme na účet ponížené o čásku za poštovné, které jsme už za balíček uhradili.

 

9) Jak probíhá reklamace?

Na vškeré zboží zakoupené u nás na eshopu se vztahuje zákonná lhůta na záruku 24 měsíců a řídí se Obchodními podmínkami a platnými zákony. Reklamované zboží zabalte, přiložte fakturu a střučný popisek, co reklamujete a vaše číslo účtu.

Zboží pošlete doporučeně na adresu:

Leona Průchová

Osadní 26

Praha 7, 17000

Po obdržení reklamace vas budeme do 30 dnů informovat e-mailem o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. Pokud usoudíme reklamaci jako oprávněnou bude zboží:

• OPRAVENO A ZASLÁNO ZPĚT
(v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)

• VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE
(v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.