Jak nakupovat

1) Co když se mi zboží nebude líbit?
Máte právo vrátit zboží do 14 dnů od obdržení zásilky. Nezapomeňte přiložit číslo objednávky a bankovní spojení, kam máme vrátit peníze nebo název nového zboží, za které chcete produkt vyměnit. Můžete si vytisknout a vyplnit náš formulář pro vrácení či výměnu. Peníze od nás obdržíte do 14 dnů od převzetí zásilky.​ Neposílejte balíček na dobírku​.​​ Objednávku můžete ​přinést do našeho obchodu, poslat přes Zásilkovnu nebo Českou poštu. Česká pošta nám balíčky ​spíše ​nedoručuje, ​a jelikož Českou poštu jako dopravce nevyužíváme, z časových důvodů​ ​chodíme na poštu cca 1x za 14 dní. Budeme rádi, když své zboží vrátíte přes Zásilkovnu se službou Mezi námi. Je to jednoduché, vše naklikáte z mobilu z domova a ušetříte tak peníze ​i​ čas strávený na poště. Pokud Zásilkovnu neznáte, podívejte se na videonávod, jak snadno se zásilky posílají. PROSÍME, NAPIŠTE NÁM VŽDY NEJPRVE INFORMACI, ŽE MÁTE ZÁJEM O VÝMĚNU ČI O VRÁCENÍ A JAK BALÍČEK BUDETE POSÍLAT.

Zásilkovnou:

Pavlína Varga, tel: +420 723 140 678, info@designempathy.cz

Pobočka: ……… doplnit!

Českou poštou:
Pavlína Varga

Janského 2372/87, 155 00, Praha 5 – Stodůlky

tel.: +420 723 140 678

2) Jak můžu zaplatit zboží?
Bankovním převodem
K ceně za zboží přičítáme poštovné ve výši podle velikosti a váhy vaší objednávky. Eshop Vám výši poštovného spočítá sám v nákupním košíku.

  • Bankovním převodem
  • Dobírkou při doručení – K ceně za poštovné přičítáme 40Kč.

U objednávek nad 2.000Kč je poštovné zdarma pro Českou Republiku a Slovensko.

3) Kdy dostanu své zboží?
Objednávky posíláme ve všedních dnech do 2-4 dnů od přijetí platby. Většinou se ale snažíme posílat objednávky ihned podle časových možností. Pokud spěcháte, napište nám na info@designempathy.cz nebo k objednávce.

U výroby na přání počítejte s delší dodací dobou cca 2-4 týdny. Nevyrábíme pravidelně a tak pokud spěcháte, nejdříve nám raději zavolejte či napište email a řekneme vám, kdy je naplánovaná nejbližší výroba.

4) Jakou používáte přepravu?
Objednávky posíláme ve všedních dnech do 1-4 dnů od přijetí platby. Většinou se ale snažíme posílat objednávky ihned podle časových možností. Objednávky k osobnímu odběru jsou připraveny do pár hodin po uhrazení v otvírací době obchodu. Prosím vyčkejte na email od nás, že je vaše objednávka připravena k vyzvednutí.

5) Posíláte i na Slovensko a do zahraničí?
Ano! Posíláme do celé Evropské unie. Díky Zásilkovně jsou ceny poštovného velmi nízké. Cena se Vám vypočítá v nákupním košíku. Obchodní podmínky, reklamační řád a výměna zboží jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR.

6) Jak chráníte osobní údaje?
Bezpečnost vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o vás používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu dalšímu. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy vaše data související s nákupem na designempathy důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci Ochrana osobních údajů.

7) Jak můžu zrušit objednávku?
Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že zboží nechcete, informujte nás prosím co nejdříve na info@designempathy.cz nebo tel. +420 723 140 678 s žádostí o zrušení objednávky. Uveďte také číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.

8) Jak zrušit už odeslanou objednávku?
Balíček už je na cestě k Vám, ale vy si rozmyslíte, že už jej nechcete v pořádku. Dejte nám vědět na email info@designempathy.cz. Peníze Vám vrátíme na účet ponížené o čásku za poštovné, které jsme už za balíček uhradili.

9) Ztratila se mi jedna náušnice, chci dodělat druhou
Po dohodě je možné vyrobit v některých případech i jeden kousek do páru. Je pak ale možné, že náušnice nebude mít zcela totožný odstín motivu, u barevných kousků je vždy lepší objednat nový kousek. Napište nám na info@designempathy.cz.

10) Jak probíhá reklamace?
Na veškeré zboží zakoupené u nás na e-shopu se vztahuje zákonná lhůta na záruku 24 měsíců a řídí se Obchodními podmínkami a platnými zákony. Reklamované zboží zabalte, přiložte vyplněný reklamační formulář, který si stáhnete ZDE.

Zboží můžete přinést osobně do našeho obchodu, poslat pomocí Zásilkovny nebo Českou poštu. Česká pošta nám balíčky nedoručuje, neposílá oznámení a pomocnici balíčky nevydají, často se stává, že aniž bychom tušili, že máme něco na poště, balíček vám vrátí zpět. Budeme rádi, když své zboží vrátíte přes Zásilkovnu se službou Mezi námi. Ušetříte tak peníze a čas strávený čekáním na poště. Pokud Zásilkovnu neznáte, podívejte se na jejich videonávod, jak snadno se zásilky posílají.

Zásilkovnou:

Pavlína Varga, tel: +420 723 140 678, info@designempathy.cz

Pobočka: ……… doplnit!

Českou poštou:

Pavlína Varga

Janského 2372/87, 155 00, Praha 5 – Stodůlky

tel.: +420 723 140 678

PROSÍM, NAPIŠTE NÁM NA EMAIL INFORMACI, ŽE BALÍČEK POSÍLÁTE.

Po obdržení reklamace vás budeme do 30 dnů informovat e-mailem o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. Pokud usoudíme reklamaci jako oprávněnou bude zboží:

• OPRAVENO A ZASLÁNO ZPĚT
(v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)

• VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE
(v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.