Jak nakupovat

1) Co když se mi zboží nebude líbit?
Máte právo vrátit zboží do 14 dnů od obdržení zásilky. Nezapomeňte přiložit číslo objednávky a bankovní spojení, kam máme vrátit peníze. Peníze od nás obdržíte do 14 dnů od převzetí zásilky, zpravidla vracíme peníze ale hned, jakmile vrácený balíček dorazí.

Zboží pošlete doporučeně na adresu:

Leona Průchová
Osadní 26
Praha 7, 17000
tel: +420 776 561 829

Neposílejte balíček na dobírku, peníze vracíme vždy na účet.

PROSÍM, NAPIŠTE NÁM NA EMAIL INFORMACI, ŽE BALÍČEK POSÍLÁTE.

2) Jak můžu zaplatit zboží?
Bankovním převodem
K ceně za zboží přičítáme poštovné ve výši podle velikosti a váhy vaší objednávky. Eshop Vám výši poštovného spočítá sám v nákupním košíku.

Platba kartou – The Pay
Přes službu The Pay pošlete peníze rychle, bezpečně a bez nutnosti vypisování údajů k platbě. Když zvolíte platbu kartou, objednávka je hned uhrazená.

Platbou přes Pay Pal
Platbou přes Pay Pal je objednávka také ihned zaplacená.

Dobírkou při doručení
K ceně za poštovné přičítáme 40Kč dobírkovné.

U objednávek nad 2.000Kč je poštovné zdarma pro Českou Republiku a Slovensko.

3) Kdy dostanu své zboží?
Objednávky posíláme ve všedních dnech do 2-4 dnů od přijetí platby. Většinou se ale snažíme posílat objednávky ihned podle časových možností. Pokud spěcháte, napište nám na info@designempathy.cz nebo k objednávce.

4) Jakou používáte přepravu?
Odesláme prostřednictvím zásilkovny. Zásilkovna umožňuje posílání bez čekání a front na poště. Můžete si vybrat ze 4 možností, které Zásilkovna nabízí – Českou poštu, DPD nebo si nechat zaslat balíček na některé výdejní místo Zásilkovny blízko vašeho bydliště.

5) Posíláte i na Slovensko a do zahraničí?
Ano! Posíláme do celé Evropské unie. Díky Zásilkovně jsou ceny poštovného velmi nízké. Cena se Vám vypočítá v nákupním košíku. Pro platbu v Eurech napište k objednávce informaci, abychom Vám zaslali náš Eurový účet u Fio Banky. Obchodní podmínky, reklamační řád a výměna zboží jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR.

6) Jak chráníte osobní údaje?
Bezpečnost vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o vás používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu dalšímu. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy vaše data související s nákupem na designempathy důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci Ochrana osobních údajů.

7) Jak můžu zrušit objednávku?
Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že zboží nechcete, informujte nás prosím co nejdříve na info@designempathy.cz nebo tel. +420 776 561 829 s žádostí o zrušení objednávky. Uveďte také číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.

8) Jak zrušit už odeslanou objednávku?
Balíček už je na cestě k Vám, ale vy si rozmyslíte, že už jej nechcete v pořádku. Dejte nám vědět na email info@designempathy.cz. Peníze Vám vrátíme na účet ponížené o čásku za poštovné, které jsme už za balíček uhradili.

9) Ztratila se mi jedna náušnice, chci dodělat druhou
Po dohodě je možné vyrobit v některých případech i jeden kousek do páru. Je pak ale možné, že náušnice nebude mít zcela totožný odstín motivu, u barevnýh kousků je vždy lepší objednat nový kousek. Napište nám na info@designempathy.cz.

10) Jak probíhá reklamace?
Na veškeré zboží zakoupené u nás na eshopu se vztahuje zákonná lhůta na záruku 24 měsíců a řídí se Obchodními podmínkami a platnými zákony. Reklamované zboží zabalte, přiložte fakturu a střučný popisek, co reklamujete a vaše číslo účtu.

Zboží pošlete doporučeně na adresu:

Leona Průchová
Osadní 26
Praha 7, 17000
tel: +420 776 561 829

PROSÍM, NAPIŠTE NÁM NA EMAIL INFORMACI, ŽE BALÍČEK POSÍLÁTE.

Po obdržení reklamace vas budeme do 30 dnů informovat e-mailem o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. Pokud usoudíme reklamaci jako oprávněnou bude zboží:

• OPRAVENO A ZASLÁNO ZPĚT
(v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)

• VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE
(v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.